07 Apr
07Apr

Taky se Vám doma hromadí seznam věcí, které si půjdete koupit, až otevřou obchody. Věci, které si chcete nejdřív osahat, vyzkoušet, potěžkat, očichat, zjistit jak fungují, poradit se... U nás doma jsou to konkrétně 2 jízdní kola, běžecké boty, samozřejmě spousta oblečení...... 

Jedna paní povídala, že už to nebude dlouho trvat a obchody se otevřou. A dá se očekávat, že se do nich nahrnou davy natěšených nakupujících. Tržby porostou. Skvělá zpráva! 

Ale ta hlavní příležitost je jinde! Je to příležitost získat věrné a vracející se zákazníky. Lidé si totiž nepřijdou jen nakoupit, oni si to přijdou užít. Tu možnost si na věci sáhnout, očichat, položit otázky, na které na internetu odpověď nikdy nenajdou. Na to se těšili několik dlouhých měsíců .... to bude radosti, úplný příval pozitivních emocí! 

Přístup personálu bude klíčový. Pokud dokáže vnímat a vědomě pracovat s emocemi zákazníka, jeho šance na prodej a rozvoj vztahů s klienty právě v této specifické době výrazně porostou. Pokud ale pojede ve standardním módu, zákazník rychle ochladne a půjde nakupovat tam, kde si to užije. A to by byla škoda, nemyslíte? 

A co Váš personál, je ready?