Stejně jako se nikdo nestanete lepším golfistou nebo kuchařem tím, že bude poslouchat teorie o tom, jak se hraje golf nebo vaří, nestane se nikdo lepším prodejcem či manažerem posloucháním teorií o prodeji či managementu. Moje tréninky jsou proto všechno, jen ne nudné Power Pointové prezentace a sáhodlouhé monology na jakékoliv téma.  

Po celou dobu tréninku jsou účastníci spoluzodpovědní za jeho podobu. Trénink je v podstatě učící laboratoří, kdy účastníci diskutují, vymýšlejí různé varianty přístupů, hledají nové možnosti řešení, nacvičují vybraná řešení, dávají si zpětnou vazbu. Slovy klasika: “Learning by doing.”

Věřím, že role trenéra je hlavně:

inspirovat k hledání nových cest a možností, otevírat účastníkům nové dveře,
být průvodcem učení, katalyzátorem procesu učení uvnitř skupiny,
dostatečně motivovat, aby lidé byli ochotni přijmout změnu a přenesli nové dovednosti do praxe.