Martin je dodavatelem školení pro BMW GROUP od roku 2012. Využíváme ho především v oblasti rozvoje poprodejních služeb, například pro tréninky efektivní komunikace, prodejních dovedností, budování vztahu se zákazníky a servisní procesy pro všechny pozice v přímém kontaktu se zákazníky. Velmi oceňujeme nejen jeho znalosti v těchto oblastech, ale rovněž jeho schopnost rychle si získat účastníky, pracovat s nimi jako s partnery a motivovat je k vlastnímu rozvoji. Jeho školení jsou energická, interaktivní a vždy orientovaná na přenos a využitelnost v praxi. Dokáže rychle a flexibilně reagovat na nálady skupiny a flexibilně upravovat postupy dle reálných potřeb účastníků. Osvědčil se nám nejen při klasických trénincích v učebnách, ale i při on-site trénincích a koučincích na servisech. Nově jsme rovněž úspěšně společně rozjeli on-line výuku vybraných témat, včetně soft skills. Díky dobré zkušenosti a také díky jazykové vybavenosti rádi využíváme jeho sužby i na jiných trzích, například v Polsku, Rakousku, Rumunsku nebo Bulharsku.
S Martinem spolupracujeme od roku 2011. Nejvíc oceňujeme jeho schopnost pochopit specifika naší společnosti a dovednost přizpůsobit vzdělávací program přímo našim potřebám. Žádná školení, která pro nás připravil a realizoval, nebyla stejná, všechna byla zajímavá a přínosná pro různorodou škálu účastníků. Martin umí vytvořit program tak, aby do práce vtáhl opravdu všechny. Během mnoha let fungování naší společnosti jsme vyzkoušeli několik trenérů měkkých dovedností, ale Martin jasně splňuje naše potřeby nejlépe.
S Martinem Jilečkem spolupracujeme každoročně od roku 2009. Zajišťuje pro nás na míru školení tzv. měkkých obchodních dovedností (soft-skills). Hlavní zaměření spolupráce je na tři úrovně obchodních a dvě úrovně manažerských dovedností, která pravidelně opakujeme podle interních potřeb. Spolupráce s panem Jilečkem dlouhodobě naplňuje naše vzdělávací cíle a je nesmírně pozitivně hodnocena samotnými účastníky školení. Výsledky proškolených obchodníků jsou pak nejlepší zpětnou vazbou na kvalitu školení. Za sebe pak oceňuji profesionální přístup, precizní přípravu a schopnost přizpůsobit obsah školení firemním procesům i předmětu našeho podnikání.