Noví prodejci prodávají intuitivně, zkušení stereotypně. Obě skupiny mají ale jedno společné - jejich repertoár dovedností je často limitován. U nováčků proto, že kdykoliv objeví jednu cestu jak prodávat, mají tendenci se jí pevně držet. Rovněž často kopírují i špatné návyky zkušenějších kolegů. U zkušených proto, že i když umí hodně, časem mají tendenci vyhořet a osekat své dovednosti na minimum. Proto by vzdělávání prodejců mělo být nikdy nekončícím procesem a každý prodejce by měl absolvovat školení obchodních dovedností (nikoliv produktové) minimálně jednou za dva roky.
Co se na mých trénincích obchodních dovedností naučí?
- Že prodej není práce, ale hra. A kdo ji umí hrát prodává víc a dobře se u toho baví.
- Že nastavení mysli prodejce má významný vliv na jeho úspěch a jak svou mysl nastavit.
- Jak budovat vztahy se zákazníky a vytvářet dlouhodobá partnerství.
- Že prodejní proces má svoji strukturu a jak důležité je se jí držet.
- Jaké faktory nejvýznaměji ovlivňují rozhodování zákazníků a jak se odlišit od konkurence s podobnou nabídkou.
- Že existují různé psychologické typy zákazníků a jak je poznat a jak nejlépe pracovat s každým z nich.
- Jak zvládat námitky zákazníka.
- ..... a mnohem víc.
V navazujících trénincích také:
- Jak efektivně komunikovat (protože komunikace ze základ všech měkkých dovedností).
- Jak zvládat konflikty se zákazníky a jak vyjednávat.
- Jak připravit a realizovat opravdu účinnou prezentaci - snadno a rychle.